Lahjakortin lunastaminen



  • Delicardin yhteystiedot
    Verkkosivu: www.delicard.fi
    Osoite: Elimäenkatu 15, 00510 Helsinki
    Korttitilaukset: puh. 09 7594 2848
    Lunastusasiat: puh. 09 7594 2848
    Asiakaspalvelun sähköpostiosoite: info@delicard.fi
    Asiakaspalvelu arkisin: klo. 9.00-16.00

    Huomaathan, herkku- ja tavaralahjojen toimitus tapahtuu ainoastaan postitse. Erillistä noutopistettä ei ole.
  • Miten lunastan lahjatilaukseni?
    Lahjatilaus tehdään Delicard.fi verkkosivuilla. Syötä lahjakortin numero lunastussivulle, niin pääset tarkistamaan valikoimaan kuuluvat tuotteet. Valitse lunastettavissa olevista tuotteista mieleisesi tuote, ja syötä yhteystietosi ja sopiva toimituspäivä. Kun tilaus on tehty onnistuneesti saat vahvistusviestin sähköpostiisi. Lahjatilauksia ei oteta vastaan puhelimitse. Kaikki yhden lahjakortin lahjavalinnat tulee lunastaa kerralla, samassa toimituksessa. Säilytäthän korttinumerosi, kunnes olet saanut lahjatoimituksen.

    Huomaathan, että tuotevalikoimassa saattaa esiintyä muutoksia kauden aikana.
  • Milloin on sopiva aika tilata lahja?

    Voit tehdä lahjatilauksesi sinulle sopivana ajankohtana. Ilmoita tilauksessasi haluamasi toimituspäivä (keskiviikko, torstai tai perjantai), ja toimitamme lähetyksesi sinulle silloin. Netin kautta lunastettaessa näkyvät valittavissa olevat seuraavat toimituspäivät. Suosittelemme, että herkkutuotteiden toimitus valitaan korkeintaan pari päivää ennen suunniteltua tarjoiluajankohtaa. Tuotteiden säilyvyyden näet lunastussivulta.

    Huom! Juhlapyhien aikana saattaa olla poikkeavia toimituspäiviä.
     

  • Voinko valita useamman samanlaisen tuotteen?
    Kyllä. Tuotteet ovat vapaavalintaisia. Jos sinulla on kahden tai kolmen tuotteen kortti, voit valita eri tuotteita tai samanlaisia tuotteita. Kaikki tuotteet toimitetaan samassa toimituksessa.
  • Saan valita kortillani useamman tuotteen. Voinko tilata tuotteet erikseen?
    Yhtä korttinumeroa kohden on vain yksi lunastus ja toimitus, joten kaikki tuotteet on otettava kerralla. Lisää tietoa tuotteista ja niiden säilyvyydestä näet, kun syötät nettisivuillamme korttisi numeron Lunasta lahjasi -kohtaan ja katsot tuotteita kuvia klikkaamalla.
  • Voiko lahjan lunastuksen tehdä puhelimitse?
    Emme valitettavasti voi ottaa lahjakortin lunastuksia puhelimitse. Lahjan lunastus onnistuu ainoastaan verkkosivuillamme. 
  • Kuinka pitkään Delicard®-lahjakortit ovat voimassa?
    Delicard®-lahjakortit ovat voimassa korttiin merkityn ajan.
  • Voinko lunastaa vanhaksi menneen Delicard®-lahjakortin?
    Lahjakorttiin on merkitty kortin voimassaoloaika. Tilaathan lahjasi ennen voimassaoloajan umpeutumista. Vanhentunutta korttia ei ole mahdollista lunastaa. 
  • Miten lahja toimitetaan minulle?
    Lahjan toimittaa DHL.
    Kun lähetys on saapunut lajiteltavaksi, saat DHL:tä sähköpostin ja tekstiviestin. Vastaathan viestiin ja valitset sopivan toimituksen tarjolla olevista vaihtoehdoista. 

    Olethan vastaanottamassa lähetystä sovittuna ajankohtana. Voit seurata pakettiasi DHL:n lähettämän seurantakoodin avulla.

    Huom! Herkkulahjat tulee vastaanottaa valittuna toimituspäivänä säilyvyyden takaamiseksi, vaikka DHL tarjoaisikin muita vaihtoehtoja. 
     
  • Kuinka kauan lahjan toimitus kestää?
    Lunastuksen yhteydessä näet arviot seuraavista mahdollisista toimituspäivistä. Huomaathan, että joulun aikaan toimitusajat saattavat olla pidemmät.  
  • Pitääkö lahjakortti antaa kuljettajalle toimituksen yhteydessä?
    Kuljettaja ei ota vastaan lahjakorttia. Kortin numero kannattaa kuitenkin säilyttää, kunnes on vastaanottanut lahjan.
  • Miksi en ole saanut tilauksestani toimitusvahvistusta?
    Jos et ole saanut lunastuksestasi toimitusvahvistusta syynä saattaa olla, että sähköpostiosoite on virheellinen tai palvelimesi estää sen saapumisen, jolloin viesti on saattanut ohjautua roskapostiisi.

    Olethan tarkastanut onko lunastuksesi viety loppuun asti? Ilman lunastuksen loppuun viemistä ei siitä voida lähettää toimitusvahvistusta.
  • Mistä saan lahjani, jos en ole kotona lahjaa toimitettaessa?
    Olethan vastaanottamassa lähetystä sovittuna aikana. Mikäli kuljettaja ei tavoita vastaanottajaa, DHL:ltä ollaan yhteydessä uuden toimitusajankohdan sopimiseksi. Huom! Herkkulahjat tulee vastaanottaa valittuna toimituspäivänä säilyvyyden takaamiseksi.

  • Voinko seurata lähetystäni?
    Voit seurata matkalla olevaa lähetystäsi DHL:n lähettämällä lähetystunnuksella.
  • Voinko noutaa Delicard®-lahjani jostakin?
    Herkku- ja tavaralahjojen toimitus tapahtuu ainoastaan DHL:n toimesta. Erillistä noutopistettä ei ole.
  • Miten herkkutuotteet toimitetaan vastaanottajille?
    Liha- ja kalatuotteemme lähtevät meiltä pääosin pakasteina. Tuotteet pakataan kylmää eristävään materiaaliin kylmäelementin kera. Matkan aikana tuotteet alkavat sulaa, joten ne eivät tule perille jäisinä. Käsittele saamiasi tuotteita kun tuoretuotteita ja säilytä niitä jääkaapissa (+2 - +6 C). Tarkemmat säilyvyysajat löytyvät nettisivuiltamme kunkin tuotteen kohdalta erikseen. Tuotteena toimitetaan ainoastaan ilmoitettu tuote, esim. ankanrinta 700 g. Lisukkeet ja muut tarvikkeet tulee hankkia itse.
  • Mistä löydän tietoa herkkutuotteen säilyvyydestä?
    Tuotekohtaiset säilyvyysajat löydät täältä
    Huomioithan, että pääosin liha- ja kalatuotteemme lähtevät meiltä pakasteina ja saapuvat perille jääkaappiviileinä. Sulanutta tuotetta ei saa jäädyttää uudelleen.
  • Onko tuotteissa esim. laktoosia ja gluteenia?
    Kotisivuillamme voit valita sinulla olevan kortin ja kuvaa klikkaamalla näät lisätietoa tuotteista. Tarkemmat tuotetiedot suosittelemme tarkastamaan valmistajan sivuilta.

     
  • Mitä Delicardin laatutakuu kattaa?
    Delicardin laatutakuu kattaa niin herkut kuin muut lahjatuotteet sekä kuljetuksen. Takaamme herkkujen säilyvän viileinä kuljetuksen ajan. Edellytämme, että herkkuja on säilytetty pakkauksessa olevien ohjeiden mukaisesti ja huomautus herkkujen osalta tehdään kolmen päivän kuluessa viimeisestä ilmoitetusta käyttöpäivästä. Keittiötuotteiden takuuaika on kaksi vuotta toimituspäivästä. Tavaralahjojen osalta edellytämme valmistajan ohjeiden mukaista käsittelyä. Huomautus keittiötuotteesta tulee tehdä kahden vuoden sisällä tuotteen toimituspäivästä.

    Mikäli tuote ei ole vastannut odotuksiasi, ilmoitathan siitä meille sähköpostitse info@delicard.fi tai soita numeroon (09) 7594 2848.
  • Kuinka Delicardin pakkausmateriaalit voidaan kierrättää?
    Pakkaamme tuotteet huolella säilyttääksemme kylmäketjun ja/tai tuotteiden hajoamisen. Tuethan kanssamme ympäristöä ja kierrätät materiaalit oikeaoppisesti. Osa pakkausmateriaaleista sopii myös kodin hyötykäyttöön.

    Pahvilaatikot voi laittaa kierrätyspahvien joukkoon. Pakkauksen hopeanvärinen täyte on polyuretaani-vaahtoa ja se voidaan käyttää täytteenä uudelleen. Vaahto ei sisällä ilmastolle haitallista CFC:tä, HCFC:tä eikä raskasmetalleja. Hävitä täytemateriaali energiajätteen keräykseen. Jäägeeliä voi käyttää coolerina uudelleen. Pakkauksen geeli on valmistajan mukaan ympäristöystävällistä ja hajoaa luontoon, muovikuori hävitetään muovinkeräykseen.
     
    Tuotekohtaiset kierrätysohjeet löytyy tuotepakkauksesta tai valmistajan verkkosivuilta.
  • Miten lahjoitus hyväntekeväisyyteen toimii?
    Lahjansaaja voi lunastusvaiheessa valita tavaralahjan sijasta lahjoituksen hyväntekeväisyyteen. Tässä tapauksessa lahjan arvo hyvitetään lyhentämättömänä valittuun hyväntekeväisyyskohteeseen. Esimerkiksi: jos kahden lahjan kortin tuotteista toinen lunastus on ruokatuote ja toinen annetaan lahjoituksena hyväntekeväisyyteen, valittuun kohteeseen lahjoitetaan puolet kortin arvosta. 
     
    Huom! Jos valitset lahjoituksen hyväntekeväisyyteen, ilmoitathan siitä huolimatta kaikki lunastuksessa vaaditut toimitustiedot lunastusprosessin etenemisen takaamiseksi. Voit jättää mahdolliset toimitukseen liittyvät viestit huomiotta. 

Näin Delicard®-lahjakortit toimivat

Lahjan antajalle - vaivaton ja nopea tilaus

1

Valitse lahjakortti

Valitse tarkoitukseesi sopiva lahjakortti www.delicard.fi -sivuston sesonkikohtaisesta valikoimasta.

2

Personoi lahjakortti

Lisää valitsemaasi lahjaan henkilökohtainen tervehdys vastaanottajalle.

3

Valitse toimitustapa

Valitse toimitustavaksi postitus tai eDelicard. Postitse upeat lahjakortit voidaan toimittaa yhteen osoitteeseen tai suoraan lahjansaajille.

Lahjan saajalle - valitse lahjasi ja nauti

1

Valitse haluamasi tuotteet

Lunasta lahjakorttisi osoitteessa www.delicard.fi syöttämällä lahjakorttisi numero ja valitsemalla tuotteet.

2

Valitse toimitus­ajan­kohta ja -paikka

Ilmoita palveluun toivomasi toimitusaika ja -osoite.

3

Nauti lahjasta

Ota vastaan odotettu paketti ja nauti upeasta Delicard®-lahjasta.


OSTOSKORI

Ostoskorisi on tyhjä.