Redeeming gift cards



  • Delicard’s contact information

    Elimäenkatu 15, 00510 Helsinki
    Cards orders: phone (09) 7594 2810 (lnf/mcf)
    Redeeming gift cards: phone (09) 7594 2810 (lnf/mcf)
    Email: info@delicard.fi
    Customer Service on business days: 9.00 am to 4.00 pm
     
    Note that the delivery of goods and items is via post only. There is not a separate pick up point.
     
  • Miten teen lahjatilaukseni?
    Kätevintä on tehdä lahjatilaus nettisivuillamme. Tilauskortin voi myös lähettää meille postitse. Vastauslähetys on 2. luokan postia ja saapuu perille 2-3 arkipäivässä. Tilauskortin on oltava meillä perillä viimeistään sen viikon maanantaina, jolloin toimitus halutaan. Netin kautta lunastettaessa näkyvät valittavissa olevat seuraavat toimituspäivät. Lahjatilauksia ei oteta vastaan puhelimitse.
  • When is the right time to order the gift?
    You can make the gift order whenever it is convenient for you. Insert the desired delivery date to the order (Wednesday, Thursday or Friday), and we will deliver your order then. When you make the redemption online the above mentioned days for the delivery are available for choosing. We recommend that the delivery for goods is max two days before the planned serving date. Find the keeping information on our web site. Note, that there might be exceptional delivery days during bank holidays, and that the unique opening hours of post offices may differ.
  • Can I choose multiple similar products?
    You can choose your products freely. If you have a card for two or more products, you can choose same products or different products.
  • I can choose three products with my card. Can I get the delivery on different dates?
    There is only one delivery according to each card number. So, all the products will be delivered on same date.
  • Can I order my gift by phone?
    Unfortunately, we cannot accept orders on phone. You can make a gift order on our web site.
  • Kuinka pitkään Delicard-lahjakortit ovat voimassa?
    Delicard-lahjakortit ovat voimassa tilauskorttiin merkityn ajan.
  • Voinko lunastaa vanhaksi menneen Delicard-lahjakortin?
    Lahjakortissa on tilauskortiin merkitty kortin voimassaoloaika. Tilaathan lahjasi ennen voimassaoloajan umpeutumista.
  • Mihin aikaan päivästä Delicard-lahjalähetys toimitetaan?
    Lahjaa lunastettaessa on mahdollisuus valita kolmesta eri toimitustavasta: Itella Express Business Day (ent. Keltainen kuljetus 14), Itella Economy (ent. Keltainen kuljetus 16) tai Itella Express Flex (ent. Keltainen kuljetus 21). Itella Express Business Day -palvelulla lähetys toimitetaan vastaanottajalle toimituspäivänä klo 14 mennessä. Jos vastaanottaja ei ole paikalla, lähetys palautuu ja on noudettavissa saapumisilmoitusta vastaan postitoimipaikasta klo 16 jälkeen. Toimitukset työpaikalle yritysosoitteeseen lähetetään aina kyseisellä palvelulla. Itella Express Flex -palvelussa Itellasta soitetaan vastaanottajalle toimituspäivänä ja sovitaan vastaanottajan kanssa tarkempi toimitusaika. Jos vastaanottajaa ei tavoiteta puhelimitse, lähetystä ei lähdetä jakamaan, eikä se ole noudettavissa. Vastaanottajalle postitetaan seuraavana arkipäivänä saapumisilmoitus, jossa häntä pyydetään soittamaan Itellaan ja sopimaan toimituksesta. Itellan asiakaspalvelun puhelinnumero on 0200 71000. Lahjan voi tilata myös suoraan postitoimipaikkaan Itella Economy -lähetyksenä, jolloin se on noudettavissa toimituspäivänä klo 16 jälkeen. Toimituksen lähetystunnus lähetetään tilauksessa annettuun sähköpostiosoitteeseen toimituspäivän aamuna. Lähetys on noudettavissa postitoimipaikasta lähetystunnusta ja henkilökorttia vastaan. Saapumisilmoitus lähetyksestä jaetaan vastaanottajalle seuraavana arkipäivänä. Herkkulähetys on noudettava postista toimituspäivänä, tavaralähetys viikon sisällä toimituspäivästä.
  • Saanko toimituksen perjantaiksi, jos tilaan tiistaina?
    Nettisivuillamme tiistaina tehdyt tilaukset voidaan toimittaa saman viikon perjantaiksi.
  • Pitääkö lahjakortti antaa kuljettajalle toimituksen yhteydessä?
    Ei, Postin kuljettaja ei ota vastaan lahjakorttia. Kortin numero kannattaa kuitenkin säilyttää, kunnes on vastaanottanut lahjan.
  • Miksi en ole saanut tilauksestani toimitusvahvistusta?
    Jos et ole saanut toimitusvahvistusta: - sähköpostikenttä on jäänyt tyhjäksi - sähköpostiosoite on virheellinen - palvelimesi estää sen saapumisen (roskaposti). Jos lunastus ei ole onnistunut tai se on kestänyt liian kauan, eikä tullut perille, ei siitä voida lähettää vahvistusta.
  • Mistä saan lahjani, jos en ole kotona lahjaa toimitettaessa?
    Jos toimitukselle on valittu Itella Express Day (Keltainen Kuljetus 14), eikä vastaanottaja ole paikalla kotiosoitteessa, kuljettaja jättää lähetyksestä saapumisilmoituksen luovutusyrityksen yhteydessä. Kerrostaloissa edellytyksenä on, että alaovi on auki ja jakaja pääsee rappuun jakamaan saapumisilmoituksen. Lähetys on noudettavissa postitoimipaikasta toimituspäivänä iltapäivällä klo 16 jälkeen. Noudettaessa tarvitaan joko saapumisilmoitus tai paketin lähetystunnus, joka löytyy Delicard-toimituksen muistutussähköpostista. Ota mukaan myös henkilötodistus. Jos toimitukselle on valittu Itella Express Flex (Keltainen Kuljetus 21), eikä jakaja tavoita vastaanottajaa kahdesta soittoyrityksestä huolimatta, lähetys jää Itellan kuljetukseen. Sitä ei viedä postitoimipaikkaan, eikä se ole noudettavissa. Itella lähettää seuraavana arkipäivänä yhteydenottopyynnön, jossa pyydetään soittamaan Itellan asiakaspalveluun puhelinnumeroon on 0200 71000 ja sopimaan jakelusta. Soittaessasi tarvitset paketin lähetystunnuksen, muistutussähköpostista. Huomioithan, että herkkutuotteet on vastaanotettava toimituspäivänä.
  • Missä lähetykseni on?
    Voit seurata matkalla olevaa lähetystäsi: - muistutussähköpostissa olevasta linkistä, joka ohjaa Itellan lähetyksen seurantaan - syöttämällä korttinumerosi kotisivuillamme Lunasta / Missä pakettini on? -kohtaan.
  • Voinko noutaa Delicard-lahjani jostakin?
    Herkku- ja tavaralahjojen toimitus tapahtuu ainoastaan postitse. Erillistä noutopistettä ei enää ole.
  • Millaisina herkkutuotteet toimitetaan vastaanottajille?
    Liha- ja kalatuotteemme lähtevät meiltä pääosin pakasteina. Tuotteet pakataan kylmää eristävään materiaaliin kylmäelementin kera. Matkan aikana tuotteet alkavat kuitenkin sulaa, joten ne eivät tule perille jäisinä. Käsittele saamiasi tuotteita kun tuoretuotteita ja säilytä niitä jääkaapissa (+2 - +6 C). Tarkemmat säilyvyysajat löytyvät nettisivuiltamme.
  • Mistä löydän tietoa herkkutuotteen säilyvyydestä?
    Lunastussivuillamme on kooste tuotteiden säilyvyydestä. Huomioithan, että pääosin liha- ja kalatuotteemme lähtevät meiltä pakasteina ja saapuvat perille jääkaappiviileinä. Sulanutta tuotetta ei saa jäädyttää uudelleen.
  • Onko tuotteissa esim. laktoosia ja gluteiinia?
    Syötettyäsi korttinumerosi ja klikkaamalla tuotekuvia pääset katsomaan kaikkia lahjakorttisi tuotteita ja tarkempia tuotetietoja.
  • Mitä Delicard-laatutakuu kattaa?
    Delicardin laatutakuu kattaa niin herkut kuin muut lahjatuotteet sekä kuljetuksen. Takaamme herkkujen säilyvän viileinä kuljetuksen ajan. Edellytämme, että herkkuja on säilytetty pakkauksessa olevien ohjeiden mukaisesti ja huomautus herkkujen osalta tehdään kolmen päivän kuluessa viimeisestä ilmoitetusta käyttöpäivästä. Keittiötuotteiden takuuaika on kaksi vuotta toimituspäivästä. Tavaralahjojen osalta edellytämme valmistajan ohjeiden mukaista käsittelyä. Huomautus keittiötuotteesta tulee tehdä kahden vuoden sisällä tuotteen toimituspäivästä. Mikäli tuote ei ole vastannut odotuksiasi, ilmoita siitä meille täyttämällä lomake sivuillamme www.delicard.fi/laatutakuu. Otamme sinuun mahdollisimman pian yhteyttä, viimeistään kolmantena arkipäivänä. Voit myös lähettää sähköpostia osoitteeseen info@delicard.fi tai soittaa numeroon (09) 7594 2848.
  • Ovatko reseptit saatavana ruotsinkielisinä?
    Delicardin reseptejä löytyy ruotsinkielisinä osoitteessa https://www.delicard.se/Recept.
  • Delicardin pakkausmateriaalit, kuinka ne voidaan kierrättää?
    Delicardin pahvilaatikko voidaan laittaa kierrätyspahvien joukkoon. Täytteen polyuretaanivaahtoa voidaan käyttää täytteenä uudelleen. Vaahto ei sisällä ilmastolle haitallista CFC:tä, HCFC:tä eikä raskasmetalleja. Vaahto sopii kerättäväksi kaatopaikalle sekä hyötykäyttöön energiajätteen keräykseen, sillä se on tehokas ja turvallinen polttaa, ja sen lämpöarvo on korkea. Kylmägeelipussi on uudellen pakastettava ja käytettävä kylmäelementti, joka toimii tavallisen kovamuovisen "kylmäkallen" tavoin.
  • Lahjoitus hyväntekeväisyyteen

    Lahjoitus Punaisen Ristin katastrofirahastoon tai Mannerheimin Lastensuojeluliiton toiminnan tukemiseen. Valitse lunastusvaiheessa haluamasi vaihtoehto herkun tai tuotteen sijasta. Tässä tapauksessa lahjan arvo hyvitetään lyhentämättömänä valittuun kohteeseen. Esim. jos kyseessä on kahden lahjan kortti ja toinen lunastus on herkku ja toinen lahjoitus hyväntekeväisyyteen, niin valittuun kohteeseen menee puolet kortin arvosta.

This is how Delicard gift cards work

To the sender of the gift - quick and easy to order

1

Choose the gift card

Choose the gift card that fits your purpose the best from our seasonal card selection.

2

Personalize your gift card

Add a personal greeting to the gift you have chosen.

3

Choose delivery method

You can choose mailing or eDelicard. Luxurious gift cards can be sent by post to one address or directly to the gift receivers.

To the receiver of the gift - choose your gift and enjoy

1

Choose the products you desire

Redeem your gift card from www.delicard.fi by entering the number of your gift card and selecting the products.

2

Choose delivery date and place

Enter the delivery date and address.

3

Enjoy the gift

Receive the expected package and enjoy your wonderful Delicard gift.


SHOPPING CART

Shopping Cart is empty.