Lahjakortin lunastaminen



  • Delicardin yhteystiedot
    Kotisivu: www.delicard.fi
    Osoite: Elimäenkatu 15, 00510 Helsinki
    Korttitilaukset: puh. 09 7594 2848
    Lunastusasiat: puh. 09 7594 2848
    Sähköpostiosoite: info@delicard.fi
    Asiakaspalvelu arkisin: klo. 9.00-16.30

    Huomaathan, herkku- ja tavaralahjojen toimitus tapahtuu ainoastaan postitse. Erillistä noutopistettä ei ole.
  • Miten lunastan lahjatilaukseni?
    Lahjatilaus tehdään kotisivuillamme. Lunastettaessa näkyvät valittavissa olevat seuraavat toimituspäivät. Jos et haluakaan tehdä vielä tilausta, voit vain sulkea sivuston. Lahjatilauksia ei oteta vastaan puhelimitse.
  • Milloin on sopiva aika tilata lahja?

    Voit tehdä lahjatilauksesi sinulle sopivana ajankohtana. Ilmoita tilauksessasi haluamasi toimituspäivä (keskiviikko, torstai tai perjantai), ja toimitamme lähetyksesi sinulle silloin. Netin kautta lunastettaessa näkyvät valittavissa olevat seuraavat toimituspäivät. Suosittelemme, että herkkutuotteiden toimitus valitaan korkeintaan pari päivää ennen suunniteltua tarjoiluajankohtaa. Tuotteiden säilyvyyden näet lunastussivulta.

    Huom! Juhlapyhien aikana saattaa olla poikkeavia toimituspäiviä, sekä postien aukioloajat saattavat vaihdella.

  • Voinko valita useamman samanlaisen tuotteen?
    Kyllä. Tuotteet ovat vapaavalintaisia. Jos sinulla on kahden tai kolmen tuotteen kortti, voit valita eri tuotteita tai samanlaisia tuotteita.
  • Saan valita kortillani kaksi (kolme) tuotetta. Voinko tilata tuotteet erikseen?
    Yhtä korttinumeroa kohden on vain yksi lunastus ja toimitus, joten kaikki tuotteet on otettava kerralla. Lisää tietoa tuotteista ja niiden säilyvyydestä näet, kun syötät nettisivuillamme korttisi numeron Lunasta lahjasi -kohtaan ja katsot tuotteita kuvia klikkaamalla.
  • Voiko lahjatoimituksen tilata puhelimitse?
    Emme valitettavasti voi ottaa lahjatoimituksen tilauksia puhelimitse. Lahjatilauksen voi tehdä ainoastaan nettisivuillamme.
  • Kuinka pitkään Delicard-lahjakortit ovat voimassa?
    Delicard-lahjakortit ovat voimassa tilauskorttiin merkityn ajan.
  • Voinko lunastaa vanhaksi menneen Delicard-lahjakortin?
    Lahjakortissa on tilauskorttiin merkitty kortin voimassaoloaika. Tilaathan lahjasi ennen voimassaoloajan umpeutumista. Vanhentunutta korttia ei ole mahdollista lunastaa.
  • Mihin aikaan päivästä Delicard-lahjalähetys toimitetaan?
    Lahjaa lunastettaessa on mahdollisuus valita kolmesta eri toimitustavasta: Itella Express Business Day (ent. Keltainen kuljetus 14), Itella Economy (ent. Keltainen kuljetus 16) tai Itella SmartPost-automaatti.

    Itella Express Business Day -palvelulla lähetys toimitetaan vastaanottajalle toimituspäivänä klo 14 mennessä. Jos vastaanottaja ei ole paikalla, lähetys palautuu toimipaikkaan ja se on noudettavissa saapumisilmoitusta vastaan postitoimipaikasta klo 16 jälkeen. Toimitukset työpaikalle yritysosoitteeseen lähetetään aina kyseisellä palvelulla.

    Itella Economy -lähetys toimitetaan suoraan valitsemaasi postiin ja on noudettavissa toimituspäivänä klo 16 jälkeen. Lähetys on noudettavissa lähetystunnusta ja henkilökorttia vastaan heti kun olet saanut tekstiviestin lähetyksestä. Saapumisilmoitus lähetyksestä jaetaan vastaanottajalle seuraavana arkipäivänä. Herkkulähetys on noudettava postista toimituspäivänä, tavaralähetys viikon sisällä toimituspäivästä.

    SmartPost-automaattiin toimitettava lähetys on noudettavissa heti, kun olet saanut tekstiviestin lähetyksestä. Tekstiviesti lähetetään toimituspäivänä yleensä klo 16 jälkeen.
  • Saanko toimituksen perjantaiksi, jos tilaan tiistaina?
    Lunastuksen yhteydessä näet helposti seuraavat mahdolliset toimituspäivät. Lunastaessasi lahjakortin tiistaina klo. 12 mennessä, saat toimituksen saman viikon perjantaiksi. 
  • Pitääkö lahjakortti antaa kuljettajalle toimituksen yhteydessä?
    Itellan kuljettaja ei ota vastaan lahjakorttia. Kortin numero kannattaa kuitenkin säilyttää, kunnes on vastaanottanut lahjan.
  • Miksi en ole saanut tilauksestani toimitusvahvistusta?
    Jos et ole saanut lunastuksestasi toimitusvahvistusta syynä saattaa olla, että sähköpostiosoite on virheellinen tai palvelimesi estää sen saapumisen jolloin se on saattanut ohjautua roskapostiisi.

    Olethan tarkastanut onko lunastuksesi viety loppuun asti? Ilman lunastuksen loppuun viemistä ei siitä voida lähettää toimitusvahvistusta.
  • Mistä saan lahjani, jos en ole kotona lahjaa toimitettaessa?
    Jos toimitukselle on valittu Itella Express Day (Keltainen Kuljetus 14), eikä vastaanottaja ole paikalla kotiosoitteessa, kuljettaja jättää lähetyksestä saapumisilmoituksen luovutusyrityksen yhteydessä. Kerrostaloissa edellytyksenä on, että alaovi on auki ja jakaja pääsee rappuun jakamaan saapumisilmoituksen. Lähetys on noudettavissa postitoimipaikasta toimituspäivänä iltapäivällä klo 16 jälkeen. Noudettaessa tarvitaan joko saapumisilmoitus tai paketin lähetystunnus sekä henkilötodistus. Huomioithan, että herkkutuotteet on vastaanotettava toimituspäivänä.
  • Missä lähetykseni on?
    Voit seurata matkalla olevaa lähetystäsi lähetystunnisteella, jonka saat soittamalla asiakaspalveluun, numeroon 09-7594 2848.
  • Voinko noutaa Delicard-lahjani jostakin?
    Herkku- ja tavaralahjojen toimitus tapahtuu ainoastaan postitse. Erillistä noutopistettä ei ole.
  • Millaisina herkkutuotteet toimitetaan vastaanottajille?
    Liha- ja kalatuotteemme lähtevät meiltä pääosin pakasteina. Tuotteet pakataan kylmää eristävään materiaaliin kylmäelementin kera. Matkan aikana tuotteet alkavat sulaa, joten ne eivät tule perille jäisinä. Käsittele saamiasi tuotteita kun tuoretuotteita ja säilytä niitä jääkaapissa (+2 - +6 C). Tarkemmat säilyvyysajat löytyvät nettisivuiltamme kunkin tuotteen kohdalta erikseen. Tuotteena toimitetaan ainoastaan ilmoitettu tuote, esim. ankanrinta 700 g. Lisukkeet ja muut tarvikkeet tulee hankkia itse.
  • Mistä löydän tietoa herkkutuotteen säilyvyydestä?
    Tuotekohtaiset säilyvyysajat löydät täältä
    Huomioithan, että pääosin liha- ja kalatuotteemme lähtevät meiltä pakasteina ja saapuvat perille jääkaappiviileinä. Sulanutta tuotetta ei saa jäädyttää uudelleen.
  • Onko tuotteissa esim. laktoosia ja gluteiinia?
    Kotisivuillamme voit valita sinulla olevan kortin ja kuvaa klikkaamalla nähdä tarkemmat tuotetiedot.

     
  • Mitä Delicard-laatutakuu kattaa?
    Delicardin laatutakuu kattaa niin herkut kuin muut lahjatuotteet sekä kuljetuksen. Takaamme herkkujen säilyvän viileinä kuljetuksen ajan. Edellytämme, että herkkuja on säilytetty pakkauksessa olevien ohjeiden mukaisesti ja huomautus herkkujen osalta tehdään kolmen päivän kuluessa viimeisestä ilmoitetusta käyttöpäivästä. Keittiötuotteiden takuuaika on kaksi vuotta toimituspäivästä. Tavaralahjojen osalta edellytämme valmistajan ohjeiden mukaista käsittelyä. Huomautus keittiötuotteesta tulee tehdä kahden vuoden sisällä tuotteen toimituspäivästä.

    Mikäli tuote ei ole vastannut odotuksiasi, ilmoita siitä meille täyttämällä yhteydenottolomake sivuillamme. Otamme sinuun mahdollisimman pian yhteyttä. Voit myös lähettää sähköpostia osoitteeseen info@delicard.fi tai soittaa numeroon (09) 7594 2848.
  • Ovatko reseptit saatavana ruotsinkielisinä?
    Delicardin reseptejä löytyy ruotsinkielisinä osoitteessa https://www.delicard.se/Recept.
  • Delicardin pakkausmateriaalit, kuinka ne voidaan kierrättää?
    Delicardin pahvilaatikko voidaan laittaa kierrätyspahvien joukkoon. Täytteen polyuretaanivaahtoa voidaan käyttää täytteenä uudelleen. Vaahto ei sisällä ilmastolle haitallista CFC:tä, HCFC:tä eikä raskasmetalleja. Vaahto sopii kerättäväksi kaatopaikalle sekä hyötykäyttöön energiajätteen keräykseen, sillä se on tehokas ja turvallinen polttaa, ja sen lämpöarvo on korkea. Kylmägeelipussi on uudellen pakastettava ja käytettävä kylmäelementti, joka toimii tavallisen kovamuovisen "kylmäkallen" tavoin. Kylmägeelipussi sisältää vettä ja geeliytymisainetta. Se on elintarvikkeille soveltuva, myrkytön pakkaus.
  • Lahjoitus hyväntekeväisyyteen

    Lahjoitus Punaisen Ristin katastrofirahastoon tai Mannerheimin Lastensuojeluliiton toiminnan tukemiseen. Valitse lunastusvaiheessa haluamasi vaihtoehto herkun tai tuotteen sijasta. Tässä tapauksessa lahjan arvo hyvitetään lyhentämättömänä valittuun kohteeseen. Esim. jos kyseessä on kahden lahjan kortti ja toinen lunastus on herkku ja toinen lahjoitus hyväntekeväisyyteen, niin valittuun kohteeseen menee puolet kortin arvosta.

Näin Delicard-lahjakortit toimivat

Lahjan antajalle - vaivaton ja nopea tilaus

1

Valitse lahjakortti

Valitse tarkoitukseesi sopiva lahjakortti www.delicard.fi -sivuston sesonkikohtaisesta valikoimasta. HUOM! Muista kappalemäärä.

2

Personoi lahjakortti

Lisää valitsemaasi lahjaan henkilökohtainen tervehdys vastaanottajalle.

3

Valitse toimitustapa

Valitse toimitustavaksi postitus tai eDelicard. Postitse upeat lahjakortit voidaan toimittaa yhteen osoitteeseen tai suoraan lahjansaajille.

Lahjan saajalle - valitse lahjasi ja nauti

1

Valitse haluamasi tuotteet

Lunasta lahjakorttisi osoitteessa www.delicard.fi syöttämällä lahjakorttisi numero ja valitsemalla tuotteet.

2

Valitse toimitus­ajan­kohta ja -paikka

Ilmoita palveluun toivomasi toimitusaika ja -osoite.

3

Nauti lahjasta

Ota vastaan odotettu paketti ja nauti upeasta Delicard-lahjasta.


OSTOSKORI

Ostoskorisi on tyhjä.